.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخریب تنها مرکز بیماران دیابتی مازندران
جمعی از بیماران دیابتی شهرهای مرکزی مازندران از خطر تخریب تنها مرکز دیابتی این شهرها در ابراز نگرانی کردند.
تخریب تنها مرکز بیماران دیابتی مازندران

جمعی از بیماران دیابتی شهرهای مرکزی مازندران از خطر تخریب تنها مرکز دیابتی این شهرها در بیمارستان امام رضا (ع) آمل ابراز نگرانی کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، شماری از این بیماران گفتنند: هم اکنون قسمتهایی از این مرکز که بسیار قدیمی هم هست ترکهای واضحی در سقف و دیوارها برداشته که بسیار خطر آفرین است.

این عده افزودند: کمی فضا و ارائه خدمات نامطلوب در این مرکز علاوه بر مشکلات بیماری شان به دغدغه های آنان برای مراجعه به این مرکز هم افزوده است.

این بیماران با بیان اینکه برای رسیدگی به وضعیت بیماری خود به غیر از مرکز دیابت بیمارستان امام رضا(ع) مرکز دیگری در این شهرها وجود ندارد از مسئولان استان و شهرستان آمل خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

این عده در عین حال به رغم وجود چنین مشکلاتی از کارکنان این مرکز با وجود کمبود امکانات ازآنان قدر دانی کردند.

مسئول مرکز بخش دیابت بیمارستان امام رضا(ع) آمل گفت: مرکز دیابت در مکان فعلی که بیش از 70 سال قدمت دارد از سال 71 راه اندازی شده است.

ناهید رحمانی با بیان اینکه هم اکنون چهار هزار و 300 بیمار دیابتی از شهرستانهای آمل ، نور، محمودآباد به این مرکز مراجعه می کنند، افزود: در خصوص کمبود فضا و در حال تخریب بودن بنا چندین بار با مسئولان بیمارستان مکاتبه کردیم و همچنان منتظر جواب آنان هستیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون بخشی از اتاق پزشک و رختکن پرسنل این مرکز نشست کرده و ترک خوردگی زیادی برداشته است.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) آمل هم در این خصوص گفت: دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گزارشی اعلام کرد که این مرکز از دو سال قبل تاکنون غیر قابل استفاده بوده و باید جایگزین شود.

دکتر مهرداد جوادیان افزود: در دور اول سفر هیئت دولت به مازندران، جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی که در جلسه شورای اداری آمل شرکت کرده بود، دستور ویژه برای پیگیری و ایجاد یک مرکز جدید را به وزارت بهداشت و درمان داد.

وی اضافه کرد: چندی قبل نقشه طراحی و ساخت مرکز دیابت جدید به وزارت بهداشت و درمان ارسال شد.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) آمل با بیان اینکه هم اکنون ساختمان مرکز دیبات در این بیمارستان در خطر تخریب هم قراردارد، تصریح کرد: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعتبار ویژه ای برای ایجاد واحدهای پیش ساخته و اسکان موقت تا ساخت مرکز دائمی برای بیماران دیابت اختصاص دهد.

دکتر جوادیان خاطر نشان کرد: تاکنون حدود 30 درصد از بیمارستان قدیمی بیمارستان امام رضا(ع) آمل نوسازی و بهسازی شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رحمت سليماني 30 فروردين 1388
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه زحمت کشان مزکر دیابت بیمارستان امام رضا آمل
سر کار خانم ناهنید رحمانی چیزی که بیشتر از همه بیماران دیابتی را آزاد میدهد برخورد نامناسب و ناشایست کارکنان آن مرکز با بیمارن می باشد که خود از نزديک شاهد اینگونه رفتارهای زشت بوده ام و توصیه اینجانب به این همکارن شما اینست اگر توان انجام خدمت به بیماران را ندارند لطفا استعفا داده و از افرادی استفاده کنید که توانایی طرز برخورد با بیماران را داشته باشند و همچنین در انتخاب پزشک مورد نظر کمی تامل کنید چون به جای درمان بیماری بیماران سعی در کشاندن آنها به مطب خود دارند که منظور آنها از این کار پر واضح است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.